hejåbelåba

Nya H&M katalogen kom idag.
Kollade igenom den när jag satt på dass.
Hittade lite prylar jag ska beställa.
Men varorna lär väl säkert dröja flera veckor innan man
får hem de man beställt. Men jag ska peställa ändå.
Kanske inte just idag, men iallefelle imorgon.
För nu ska jag bara kika lite på nätet sen ska
jag börja sätta in mina bilder i albumet nu när
resten av bilderna har kommit. Lite tråkigt att det
inte blir i riktig ordning som bilderna tagits i.
Men så får jag börja göra sen när jag framkallar regelbundet.
Har fortfarande hundrafemtioelva mappar att gå igenom så
det får jag också fortsätta med imorgon.

Mor & bror har varit/är i stan idag över dagen så jag
har umgåtts med min familj idag.
Väldigt trevligt om jag får säga det själv.

Snart ut och jobba igen.
Natt vettni.

Herrå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0