Helvetes jävla mygg ! ! !

Jag säger då bara; satans jävla mygg jävlar !
Fan vad jag är less på dom där krypen.
För det första.
Igår när vi var ute och prommade här på kvällen så
var det så klart billioner av dom där krypen.
Man får inte ens vara ute ifred utan att man blir galen
och halvt mördad. Och för det andra; Inatt hände det igen.
Jag fick ett myggbett under ögat igen ! JIPPIE !
Precis på samma ställe sóm förra gången. Under högra ögat.
GISSA OM JAG BLEV IRRITERAD NÄR JAG VAKNADE OCH KÄNDE
SAMMA JÄVLA SVULLNAD SOM SIST!?

Ser ännu en gång ut som en nersupen alkiskärring.
Jag kan lova er att detta gjorde så att mitt humör sjönk, drastiskt.
Ska strax googla på om det finns något som tar bort min nya alkis-look.

Jajja, jag ska i af få våfflor till frukost. Med grädde och jordgubbar.
Gott !


Längtar tills Nina vaknar så hon får skratta åt mig för
att jag, igen fått myggbett under ögat.
Tur att någon glädjs av det jag drabbas av.

Fint väder är det här i byn också.
Exakt hur fint det är vet jag inte.
Återstår att se.

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0