Jag Tarzan, du Jane

Jag trodde och hoppades på att det var fredag idag.
Men nej tyvärr, det var det icke ! Det är ju bara torsdag.
Det kändes som fredag. Jag lovar och svär.
Eller okej. Trodde och trodde. Jag har vetat att det var torsdag.
Men för en stund, tidigare idag så fick jag fredags känsla.
Men kom snabbt på att först imorgon är det fredag.
En dag till på jobbet sen helg. Jag uppskattar.

Förutom att jag jobbat halva dagen så har jag hängt med
en fin vän. Det var roligt. Det är sällan jag tar mig tid att
göra annat efter/innan jobbet. Men jag gjorde det idag. Jag stolt.
Annars jag vara lat gris. Men nu ska jag bli bättre på det.
Jag lovar det för mig själv, bloggen och er som läser detta.
JAG SKA BLI BÄTTRE.

Nu ska vi kolla segemyhr & C:O.

Natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0