kväll

Snart ska jag duscha, hel kroppsligt, håret också.
Det är grisigt som fan. Förra veckan tvättade jag det bara 2 ggr...
Ooops, gris varning.

Jag har ju ledigvecka men tog på mig lite jobb imorgon, 7-15.
Inte så farligt och så får jag ju extra betalt när jag jobbar på min lediga tid.
Så det är lugna puckar. Plus att jag får chansen att vända ordentligt på dygnet.
För om jag ska jobba så måste jag ju verkligen stiga upp. Inget snoozande.

Sen efter jobbet så åker vi till byn.
Min bror ringde för nån timme sen och efterlyste oss, vars är ni?
Glömde berätta till honom att vi kommer först imorgon.
Han är ensam hemma och tyckte att det var så tråkigt.

Nä, nu ska jag duscha. Hej hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0