lördag

Har enbart sovit från 9-13 idag.
Gissa om jag är trött!?
Om ni hade sett mig just nu så skulle ni undra
vad jag bar på för konstig sjukdom.
Jag ser helt sjuk ut idag. För så nedra trött är jag.

Ikväll har jag ännu mindre lust att jobba än vanligt.
Inatt vill jag egentligen bara ligga hemme i våran säng
brevid min älskade och viska i hans öra hur mycket jag älskar honom.

Jag har många gånger funderat på om man ska säga ´jag älskar dig´
så ofta man kan så länge man menar det, eller om man ska
säga det sällan så det verkligen betyder något när man uttalar dom orden.
Men idag har jag kommit fram till att just dom tre orden kan
man inte säga för många gånger. Man vet aldrig när det är
sista gången man får säga ´jag älskar dig´ till dom man älskar.
Berätta det ofta och gör det ordentligt.


Kommentarer
Postat av: Tina

har också fundera på de. Å jag håller me

2010-07-25 @ 17:52:10
Postat av: Lisa M

helt rätt : )

2010-07-26 @ 15:54:31
Postat av: Miaa

Heh jag funderade på det här om dagen för jag säger det så ofta men man ska väll inte tänka det i stället om man känner för att säga det.

2010-07-28 @ 18:56:44
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0