Måndag...

...och nu är jag ledig !
Jag ställde klockan att ringa 12. Jag vaknade och somnade om igen.
Sen vaknade jag klockan 15. Jag skulle ju vända tillbaka på dygnet lite...
Jaja, det löser sig nog när jag åker till byn med syster och hennes barn.
Vi drar nog dit imorgon och blir kvar där hela veckan. Skönt.
Lite trist bara att våran moder inte kommer vara hemma.
Vem ska laga mat!? Hon ska åka på bil semester med sin syster
neråt i landet. Jag tycker det är så kul att dom två gör det tillsammans,
dom kommer ha så roligt : )

Nina, du och jag ensam med barnen, hur ska det gå?
Jag funderar på vem som ska ta hand om systers barn när vi
blir dom enda "vuxna" i huset ? Då kan vi inte gå och jogga
tillsammans, vi kan inte sova länge? Vi orkar inte leka med pigan
så mycket som våran mor gör.
Nä, skämt åsido. Men ibland vill man ha sin syster för sig själv : )
Lite egentid :D

Jag har sovit jätte dåligt dom senaste dagarna.
På söndag somnade jag först klockan 11 och steg sen upp
vid 15 tiden, gäääääsp.

Nä. Måste städa. Vi har gjort det igen. STÖKAT SOM FAN !
Tror jag kommit på trixet... Det blir alltid ovanligt stökigt när jag jobbar natt.
Jag orkar varken städa eller tvätta. Gör någon annan det då varje dag?
Svar: nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0