morgon ? neee

Sitter här och lyssnar på poker face med lady saga.
Idag har jag sovit länge och det var så skönt.
Förutom när jag fick en grinande bebis i min säng...
Jag var sååå trött. Jag ska aldrig skaffa barn....
Snart ska vi gå till mommen och moffen.

Inatt drömde jag om åsk väder. Det var hemskt.
Åskan var just ovanför taket, alltså åskmolnen drog
så lågt. Drömmen utspelade sig här i merta
Jag blev jätte rädd och sprang omkring och drog ut alla
kontakter. Vågade inte riktigt dra ut tv sladden och 
sätta in tv-kabeln i öppna spisen
som vi brukar göra. Så vaknade jag en sväng,
somnade om lika snabbt då vågade jag sätta in sladden
i spisen när jag visste att det bara var en dröm ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0