Natti natt fitt katt

Kväll i stugan.
Jag har nyss bastat, det var hett. Jag var het.
Sen duschade jag i is kallt vatten. Då var jag inte lika het längre.

Dessa mygg håller på att ta kål på mig !
Dom är hemska när dom är i såna mängder.
Eller nä, dom är hemska fast dom bara är en.
Alla myggor (knott, svidor osv) kan gå och döööööööööööö, jag hatar er.
Ni är äckliga och värdelösa.
Våga ge mig ett till bett under ögat.
Ett till bett under ögat och ni kommer få en brutal död.
Ååååååååh, hoppas mitt alkis face är borta imorgon när jag vaknar.

För övrigt har dagen varit fin och bra.

Och jag vill ännu en gång påminna er om att jag har
världens bästa mor-föräldrar ; )

Fan, nu börjar det knorra i magen. Hunkriiiii.
Idag har jag ätit kött från dessa djur:
Kalkon
Ren
Fisk

Gött.

Go´natt för ikväll bloggen (tror jag) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0