spara spara spara

Nu har jag gjort 6 mappar som ska framkallas.....
I sista mappen blev det 140 bilder... GAAAAAAAAAAAH !
Måste nog vänta tills nästa lön kommer innan jag kan framkalla
dessa bilder ; ) Sen hade jag svårt för att välja bort bilder.
Jobbigt läge. Behöver mer tid för detta.

Nu ska jag kolla om det finns något jag kan käka innan
jag börjar jobba. Hoff vad tiden går fort....

På tal om ingenting så är jag såååå res sugen. Utomlands då.
Kanske vore börja spara till en till resa.
Vill sola och bada (men inte i monster vågor).

Nä, heippa !






Sen så saknar jag mitt gamla långa, tunna, tråkiga hår.
Ska spara mitt hår långt igen. Tror jag.


Kommentarer
Postat av: nina

tjena jag saknardittlilla mongotryne>!

2010-07-13 @ 23:51:20
Postat av: Lisa M

än jag rå, jag saknar ditt miffoface !

2010-07-14 @ 09:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0