sthlm

Fortfarande i huvudstaden.

Vi är påväg ut och prompa lite i någon park eller så.
Det är rätt så mysigt.
Jag börjar bli lite less på storstads livet nu.
Längtar hem.
Vi har haft jätte kul här, jag och min älskling.
Vi har promenerat överallt vart vi har tänk ta oss.
För snåla för taxi och allt det där? hehe
Det är lätt att lära sig vars man ska gå här i Stockholm.
Vi har ca 5 km till skansen, grönan och det från vårat hotell.
Så benen har fått träna sig lite ; )

Jaja.
Hemfärd på onsdag.
Frågade Tony om vi inte kunde åka till svärisarna till deras stuga när vi kommer hem.
Men nääää. Inte det inte. Så jag drar till byn på onsdag.

Har inget vettigt att skriva.
Jag är nere i receptionen på datorn och väntar på att min man
ska göra sig redo att gå ut på prommis....
Hallå ? När kommeru?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0