svammel

Åååh, jag längtar så tills bilderna trillar in genom brevinkastet.
Haha, annars när jag säger brevinkast så brukar det vara i en annan mening.
Typ, haha kolla, man ser hans brevinkast ! (=sjärtskåran för er som är tröga)
Å Lisa, du är så vitsig !
Drömde även det inatt, att bilderna kom, men dom var jätte små.
Mindre än dom där enskilda fotona man tog i skolan som man bytte med kompisar.

Ja, jag längtar tills bilderna kommer. Det är så mycket roligare
med bilder i handen än i datorn. Igår beställde jag ytterligare 209 bilder....
Fast då från en annan sida, fujidirekt.se
Det var billigare, 0,75/bild. På eftrafilm var det 0,98/bild, om jag inte minns helt fel.
Fick även någon rabatt där på fuji, så det kostade mig bara typ 100 spänn, fin fint.
Såklart började jag tänka att kvallan på bilderna från fuji skulle vara skit kassa
för att det var billigare och funderar på om jag gjorde ett misstag som beställde därifrån.
Men jag kan ju bara vänta och se om det stämmer. Säkert inte. Hur stor kan skillnaden vara?
Inte mycket skulle jag tro. Men vi får se :D

Har smutsigt hår, men jag oooooooooooooorkar inte duscha det idag.
Det tar sån tid. Men fan, jag kanske måste tvätta det idag.
För imorgon jobbar jag fm och inte fan orkar jag duscha på morgonen.
Inte ikväll heller. Eller. Jag tar det nog ikväll.

En sak till. Jag längtar till hösten. Eller till riktig tropisk utomlands värme.
Hösten får komma nu tycker jag. Igår kändes det höstigt.

Eller, en sak till. Jag längtar tills jag får köpa en ny vinterjacka.
Den jag har nu har jag fan haft sen gymnasiet ! ! !
Gissa om jag är less på den!?
Jag känner mig som en riktig slusk varje gång jag har på mig den.
Så känns det som att alla kollar på mig och tänker "men köp en ny jacka för faaaan"
Så tänker jag sorgset tillbaka "men jag skaaa" och ser ut som en ledsen hund.

Nähä du Lisa, nu får du sluta skriva massa strunt.
Nu ska du gå och äta morgon grötN.

Herrå!



Jag tog bara nån bild.


Kommentarer
Postat av: nina

jag beställde sist från fuiji, mkt bättre kvalité än vad jag beställt från innan

2010-07-14 @ 12:04:44
Postat av: Lisa M

Åhå : ) tur att jag beställde därifrån då. billigt är beest :p

2010-07-14 @ 12:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0