tja bloggen!

Klockan säger natt. Jag säger snart måndag, ji-ha! Bara massa läskigt på tv så jag kan inte titta. Det slutar aldrig bra. Idag har jag varit en sur-fis. Tony städade och jag sa att de var fult. Tony kramade jag gav han lilla-my blicken. Han pratade jag var tyst. Ibland vaknar jag bara på helt fel sida. Idag blandannat för att tony steg upp utan att krama mig och började diska istället. Ni ser,jag är störd. Vem hade inte blivit överlycklig om pojkvännen gjorde så? Jag låg kvar 1och en halv timme i sängen och tjurade (och var glad i smyg att han städade) tills jag gav mig. Jag förstod att han trodde jag sov och ville överraska mig med städat hem. Dum lisa. Ja. Men just då ville jag bara bråka,och visst hittar jag en anledning om jag så gärna vill. Sen när jag äntligen fick en kram sa jag att de visst var fint och att jag blev visst glad. Jag är elak. Jag vet. Men jag måste få tjura när jag känner för det. Fast de blir för en små sak, men ändå ;-) / lisa 6år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0