fatso

Jag är så trött, så trött, så trött.
Kan bero på att jag sovit ända till 12.
Var vaken ända till klockan 2 inatt, gaaaalet.
Var trött som ett djur redan klockan 20 igår kväll.
Men envisades med att kolla film på sena natten.

Kan även bero på att jag bara ätit godis idag.
JAG ÄR DÖMD ATT BLI FET OCH KAN INTE GÖRA NÅGOT ÅT DET.
Godis. Fast det var inte så gott som jag väntade mig att det skulle vara.
Handlade lösvikts godis på statoil igår kväll. För 91:-
Kunde som vanligt inte behärska mig.
Och helt ärligt, jag trodde verkligen att jag hade plockat lite.
Jag trodde att jag kunde tygla mig själv. Men ikket.
Jag skämdes lite när jag gick iväg med min över 1 kilos påse.
Äh, jag behöver inte skämmas...
Jag måste bara lära mig att äta det lite mer sällan.
Och röra mig mer. Varför gör jag det bara inte ?
Just do it ! Som jag brukar tänka...

Jajja... har bara varit hemma idag. Skönt.
Orkar inte med mer än så idag heller, jag är helt orkeslös.
Min sista lediga dag måste vara lugn och fin. Och fet :D

Har ni sett den norska filmen "Fatso"? Ha ha den är så
jävla bra, ni måste se den ! Så himmelens rolig.
"Du är en fittemus !" Ha ha ha ha



Idag kollade jag på "My sisters keeper".
Den var jätte bra. Jag tänker mig alltid in i situationen ordentligt
så för min del blev det som så att jag bölade mig igenom hela filmen.
Se den också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0