Hej !

Ledig, det är dagens ord.
Jag har slöat och slappat.
Skönt.

Kan meddela er om att jag och min sambo haft det
städat i en hel vecka. Lite små stök då och då.
Men inte så där som det brukar se ut. Som efter en jordbävning.
Gyyyyd, jag blir så stolt över oss två små grisar.

Jag väntar på att tvätten ska bli klar så jag får hänga upp den.
Och, jag tror att den just blev färdig.

Jag har stor lust att spela sims 3. Men börjar jag nu
kommer jag spela halva natten. Så jag får nog spela det
imorgon bitti istället.
Jag har planerat att vakna tidigt imorgon, innan 12 i af.
Imorse satte jag klockan att ringa 11, jo tjena att jag steg upp.
Vaknade istället till klockan 13. Imorgon ska jag köra mig upp ur sängen.
Man jag ju inte vaka hela nätterna, man bli ju knäpp. Och sentimental.

God natt !


Mallgroda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0