Kaffe på min gardin

I förrgår spillde min storesyster kaffe på min vita gardin...
Så nu har mitt tv-rums fönster bara hår på ena sidan.
Ser ut som en mordern frisyr. Långt på ena sidan, kort på andra.
Ni hajjar?
Måste ha ena persiennen stängd så folk utifrån inte ser att
jag bara har en gardin. Piniiiiigt.
Alltid när jag köpt något nytt till mina fönster, tex blommor,
gardiner, lampa och sånt så måste jag gå ut och se hur
det ser ut utifrån. Det är viktigt !



Jag har tvättat gardinen. Men jag tänker inte stryka den igen.
Det ska Fröken kaffe spillare få göra, minsann. Jag vääääntar.

Köpte nya blommor igår (plast)
En till tv-rummet och en till köket:



Likadana... tihi vad busigt.

På senaste tiden har jag inte lagt så mycket pengar på hemmet.
Det har mest blivit kläder och sånt.
Nu är jag sugen på att köpa lite mer saker hem.
Det är så kul.
Idag ska jag kolla efter en ny lampa till köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0