Regnet det öser ner..

..solen går upp och ner, spinn bara spinn bara natten lång.
Det var en sång som gick så som vi brukade sjunga i Karre skolan.


Som rubriken skvallrar så regnar det som fan här i Mertajärvi.
Eller som Saga säger; Jettajävvi.
Gulligt.

Det blev lite midsommar firande ändå.
Det var jätte kul och trevligt. Minus en sak.
Men det skiter vi i. Annars minus den lilla saken så var det skoj : )
Vi spelade volleyboll. Gjorde eget nät.
Av ett par stavar och ett fiske nät, hehe.
Vi by bor har alltid varit tvungna att använda fantasin lite mer än alla andra ; )

Jag var inte speciellt full, men har varit bakis som en demon idag.
Fiiii fan.

Nu ska jag förhoppningsvis sova gott och drömma sött.

Just nu:


Har fotat massor med min mobil kamera under helgen.
Har haft med min riktiga kamera men den har varit i väskan hela helgen.

God natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0