slö

Nu kommer jag ha dö trist och inget att göra på ett tag.
Nog för att jag inte gjort ett skit på hela dagen.
Vaknade vid halv 10. Somnade vid 23-24 igår...
Så jag har sovit ordentligt vilket jag gör hela tiden när
jag är ledig. Sjukt hur jag kan sova nu förtiden.
Klädde på mig för kanske 1h sen....
Så härligt när både jag och min älskling är lediga tillsammans.
Då blir det så här. Springa runt halvnaken hela dagen,
kolla film/tv, slappa som fan och mysa, mysmorgon helt enkelt :D

Han är och tränar nu så jag kommer data nörda och antagligen skriva massa
inlägg om inget alls. Så kul har jag...
Hade ju kunnat städa men jag skiter i det.

Slö-dag som fan. HÄRLIGT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0