en sak till bara, sen lovar jag att lägg av

Jo, vad är den bästa träningen för hängig och slapp rumpa?
(härmar söta carl-jan när han var med i let´s dance, hihi)
Ja, men vad är bäst att göra om man vill puscha upp
rumpan lite ? Den ska i-n-t-e bli liten.
Tänk er en pusch-up bh. På rumpan.
Fast utan själva bh:n. Stjärten ska få fladdra fritt och ändå
se ut som om den har en pusch-up. Förstår ni?
Help me. Orkar inte googla.

Hur stavar man ens pusch up?

NU GOD NATT.


Absolut inte en push-up (googlde på det nu) bh.
Platt som en planka blir man då.
But he liked it.


Kommentarer
Postat av: mor

det finns väl "push up" träning för rumpan, tex sitt på golvet och GÅ med rumpan framåt...he he en som INTE har pushuppat rumpan, el nåt annat heller för den delen ;-)mrn jag tycker din rumpa är fin, allvarligt talat jag menar det, säger inte det bara för att göra dig glad!!!

2010-03-10 @ 16:23:03
Postat av: lotta

hrm.. sån där tröja harjag beställt.. skulle ta en rosa först, men den fanns inte i min storlek hehe :)

2010-03-11 @ 10:16:44
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0