Fredag

Trött. Ligger i soffan och kollar tv. Kommer nog somna snart. Jag sover alltid i soffan när min sambo inte är hemma. Törs inte sova i sovrummet själv. Skönt att vara ensam. Men det är ju så ensamt. Men det är bra att vara själv ibland också. Kom just på att jag ungefär alltid har folk runt om mig. Men det är så jag trivs allra bäst. Men som sagt skönt att nååångång vara helt ensam också. Till veckan åker jag nog till byn för några dagar. Saknar mommo och moffa. har varit där så lite på senaste tiden. Och dom betyder alldeles för mkt för mig och jag vill aldrig behöva tänka "jag skulle hälsat på dom oftare på senare dar" jag önskar att jag var oftare i byn än vad jag är... Men det blir bara så. Nä, nu ska jag kika lite tv sen sova. God natt. Haft en super duper dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0