gött

Natten från söndag till måndag kunde jag inte somna. Sista gången jag kollade klockan var hon halv 3 och jag skulle upp halv 6. Somnade nångång efter 3. Det blev inte många timmars sömn den natten. Hemskt! Men igår gick jag och min älskling och la oss innan 22 och jag somnade bums och sov så sött hela natten. Varje morgon när jag och T börjar 7 så säger vi alltid på morgonen att vi ska lägga oss jätte jätte tidigt till kvällen. Men det håller vi sällan. Ibland brukar vi säga att vi ska lägga oss direkt när vi slutar jobbet...hehe så trött man kan vara.. Imorse när vi tog upp ämnet kom vi överens om att lägga oss innan 21. Men just när T gick sa jag, å nej vi kan inte lägga oss så tidigt idag för idag är det DH.

Kommentarer
Postat av: mor

tihi, ni e roliga ni två små troll;-) jasså det är dh i kväll, få se om jag ser den....

2010-03-16 @ 19:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0