huller

Idag har vi varit ute. Fint väder har vi haft.
Men det har även varit bus-väder idag.
Strålande sol, blåsigt, snöat, soligt, snöat, molnigt...osv...
Hur som hellst var det härligt ute. Mina fräknar har kommit fram ännu mer.
GRRR !!! Dessa jävvla fräknar !
Hälsat på mommo & moffa också. Alltid lika givande. Älskade gamlingar.

Middag: Hemma gjorda hamburger bröd och hemma gjorda hamburgare.
Gott, gott, gott. Väldigt gott. Förstår ni ?

Vaknade tidigt idag. Vid 7 tiden. Innan halv 8 i af.
Så mysigt att vakna och se att man inte är ensam.
Man vaknar och ser sin älskade syster, systerdotter och systerson.
Så får man morgon (och kvälls) mysa med lilla Silas. Mysiiiiiiigt.
Han är så söt och gó. Ler och "pratar" mycket.
Saga har varit mosters piga idag. Sov i min famn på em sen när hon
vaknade var hon så mysig och gosig. Nu jävlas hon med mig.
Håller på med data musen och ska bara vara dum med mig.


Kommentarer
Postat av: peka

Mäh, du kan ju ändå inte göra nåt åt fräknarna. Du får helt enkelt läära dig tycka om dom :P Eller iaf inte hata dom

2010-03-23 @ 22:03:17
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Lisa M

Kan tas bort med laser : )

2010-03-24 @ 10:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0