kamera

Igår kom vi tillbaka till stan. Tråkigt.
Men samtidigt var det härligt att komma till sitt eget hem.
Sova i sin egen säng. Kolla film med sin älskling i sin egna soffa osv.

Till veckan har jag tänkt köpa en ny, riktig kamera för
mina pengar jag har sparat. Som egentligen sparades till
utlands resan som vi gör till sommaren. Men jag hinner
nog spara nya pengar. Några kronor i af. Annars är det bara att
betala resan med lönen man får den månaden och leva fattigt
resten av den månaden. Riktig sol måste jag ju få.
Sen vilken kamera jag ska köpa har jag ingen aning om.
Vet inte riktigt vad man ska kolla efter...Men det löser sig !

Snart kommer det lite bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0