natt natt natt

Hej hej..se,nu skrev jag hej igen,bara för att jag bloggar från mobilen... Är inte så fruktansvärt trött,nog hade jag kunnat sova men jag kan vara vaken också,lätt som en plätt. Det hade varit skönt att sova,det kan jag inte neka. Sen så är det ju ljust ute redan 7 på morgonen.. Jobbigt om ni frågar mig. På det sättet är vintern underbar. Inte för att jag egentligen har något emot vintern annars. Vinter är bra på sitt sätt. tänk att vi får uppleva,vinter,vår, sommar och höst så fint här uppe i kiruna. Alla årstider har sin charm. Hösten gillar jag mkt. Så mysig. Vintern är också mysig. våren är jävligt rolig, så länge man får vara ute i det fria,skoter,eld,grilla,äventyr,pimpla om man får fisk...på den tiden känner jag mig så fri. Inga bekymmer,hakuna matata. Sommar gillar ju alla. Men vi hade kunnat plocka bort alla mygg,svidor,knott och såna äckliga kryp. Dom förstör våran sommar här uppe. Hade gärna varit mer i skogen om somrarna men nej tack, jag skickar inte ut mig själv för att bli mördad av mygg.Nå hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0