natt

2 timmar kvar av denna jobb natt. Sen är det bara 2 nätter till tills jag är ledig.. Det ska bli så härligt att få sova om nätterna igen. Imorgon är min älskling hemma så jag slipper vara ensam. När jag jobbar natt orkar jag inte göra mycket. Bara att köpa mitt hederliga snus blir en kamp. Nu kommer ni tycka att jag är ännu äckligare än vad ni redan tycker men sist jag tvättade håret var förra lördagen... Skönt att slippa duscha håret tycker jag. Kroppen duschar jag ju såklart. Minst 1gång/dag... Nä inte ska man duscha håret allt för ofta, så mycket jobb efteråt..själva duschen är ju skön men sen blir det bara jobbigt... Imorgon vill jag äta thai mat. Åt det 2ggr förra helgen. Först är det jätte gott, dom första tuggorna är jätte goda men när man ätit en stund så blir jag ganska less..men det är ju gott för de...ni förstår. Eller det gör ni kanske inte. Jag är jävligt trött och snackar massa goja..hoppas ni sover gott.. Det ska jag göra när jag kommer hem. Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0