pengar

Måste verkligen köpa en ny data stol. Den här stinker.

Har sån lust att göra något nytt i hallen. Måla väggarna vita.
Och skaffa lite nya möbler dit. Hallen är så trist och ful.
Det känns inte välkomnande.
Tv rummet vill jag också göra något åt.
Vill få mer små prylar och detaljer. Men här i Kiruna
finns det inte så mycket att handla.... Tråk Kirrrrna.
Vill även ändra mina trä/ek färgade möbler från tv rummet
till vita. Men det får vänta en stund till.
Nu sparas det pengar till två resor så det får snällt ta och vänta.

Jag vill ha en väl betalt jobb.
Pengarna räcker inte till, till allt jag vill köpa och göra.
Girig. Mycket vill ha mer.
Skulle vilja vinna 50 tusen i månaden i...jätte många år.
Då hade jag kunnat njuta.
Ja jag blir i af lycklig av pengar.
Pengar ger fler möjligheter.



Kommentarer
Postat av: Nina

Sluta fis på stolen då!eller sluta gå utan brallor och sitt med bajsröven på stolen!

2010-03-19 @ 22:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0