tänk att få vakna, tidigt en morgon

Jaha... Vaknade vid 8...nånting idag. Härligt att vakna tidigt.
Och tidigt i min värld är att vakna innan klockan slår nio.
Efter 9 har man vaknat sent.
Har inte suttit vid datorn på hela helgen. Bara på facebook via mobilen.
Men har inte suttit vid självaste datorn. Har ju jobbat lö-söndag 8-21.
Så den tiden jag har varit hemma har jag bara sovit och kollat tv, typ.
Inte orkar jag sitta vid datorn då inte.
Nu ska jag bara kolla på ams.se och se vad dom har att erbjuda.
Sen ska jag äta frukost, städa, fixa mig och sen blir det att dra till byn.
Fiiii fan vad härligt det ska bli. Hoppas vi får bra väder bara.
Annars kan det hända att jag blir irriterad.
Nå nå.

Heippa !


Ska ringa Lotta. Nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0