trött

Jag är så trött. Så slut.
Idag är sista natten sen är jag ledig.
Fan vad skönt !
Jag ska börja min ledig vecka med att träna och simma.
och duscha mitt hår..... Hihi... Över en vecka sen sist ; )

Igår gjorde vi hemma gjorda hamburgare och egen dressing och
Gud vad gott det var. Tony gjorde dressingen och tillsammans
gjorde vi hamburgarna. Eget bröd gjorde vi inte. Å nej.

Men nu till veckan tänkte jag baka baguetter. Kan bli gott.

Idag har jag sovit länge. Nästan ända till kl 16 ! ! !
Det är inte många gånger jag sovit så länge när jag jobbat natt.
Brukar i vanliga fall höra när Tony stiger upp och höra när
han bökar runt om månarna men imorse har jag varit som i koma.
Är fortfarande trött men bara en natt kvar så det är lungt : )



Det är inte länge kvar tills jag får dra på mig bikinin,
steka på en strand och bada . Lääääängtar !



Kommentarer
Postat av: mam

Va skönt m ledig vecka ;-) ååå va skönt att du får åka till solen.....avis? jaaaa ;-)

2010-03-07 @ 21:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0