YES !

Jag vann ! Jag vann ! Jag vann !
Okej, exakt så glad som jag låter är jag inte.
Men lite glad.
Traderade just hem en skit snygg bikini : )



Då har jag en till Egypten. Eller två stycken med den
jag också köpte från tradera för nån dag sen. Svart med vita prickar.
Kommer kanske ha 3 st OM H&M paketet hinner komma innan vi drar.
Alltid kul att ha några fina bikinis. Dom jag redan har får stanna hemma.
Ååååh, längtar så till resan ! Nu är det INTE länge kvar. Bara en månad typ....
Tjoho ! :D

Idag blir det korv med bröd till middag. Jag orkar inte börja
laga mat så här sent. Börjar jobba om 3 timmar så jag känner
mig redan stressad, då är det ingen idé för mig att laga mat.

Kom nyss hem. Har hälsat på syster N med familj.
Har saknat dom. Vi hade ju inte träffats på 1-2 dagar !
Saknar Lotta också. Och mamma, och sebban, och mommo, och moffa.
Saknar även fitta lotta (Fia)


Kommentarer
Postat av: Nina

Mäh! du fick inte lägga ut bilder på mig sa jag ju!!!

2010-03-04 @ 22:33:53
Postat av: lisa m

ha ha :p

2010-03-05 @ 05:53:37
Postat av: Peka

Åh, den var ju snygg! Tänk om man kunde ha sånt på sig..

2010-03-05 @ 23:18:34
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0