äckligt munsår

Jo.
Nu är det även så att jag drabbats av ett fult och äckligt munsår.
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ !
Skjut mig.
Ni vet att barn är ärliga.
Saga, systerdotter 2 år och...hmmm...räknar på fingrar..
ja, 2 år och ca 6 månader (?)
-Lisa, du är smutsig (pekar på mitt munsår och ser lite äcklad ut) TA BORT !

JAJA, jag hade gjort det om jag kunnat kära söta Saga.

Hehe, rolig tös det där : )

På tal om ytlighet:

Sen tänkte jag beställa neuLash tjosan mosan till mina ögon fransar.
Har hört att det ska funka. Att fransarna blir längre, fler och tjockare.
Och jag ser ju ut som en cancer plockad kyckling utan smink.

-Väntar även på att få en till tid hos tatueraren.

-Väntar på tid hos frisören.

Tänkte även beställa Original silicea Kiselgel.
Ger bland annat tjockare hår. Sägs det.

Eftersom jag inte har råd med operationer just nu
så får jag förbättra på dom "små" felen jag har. Ha ha haa

Jag vill också vara snygg !

Nu ska jag googla på "ta bort fräknar-för alltid"


Kommentarer
Postat av: nina

hahahahahaha du är kul jag känner din bittehet i texten

2010-05-13 @ 15:12:18
Postat av: Lisa ÄM

hahaha, vaddå bitterhet? ;P

2010-05-13 @ 15:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0