bakis djur

Go´kväll, go´kväll.
Bakis hela dagen.
Fest hemma hos oss igår.
Det var helt o planerat. Det bara blev så.
Alla vi som var här igår var grisar.
Vissa värre än andra ;p
Kan tala om för er att det inte var speciellt trevligt
att städa för mig och min karl imorse.

Vi två och syster sov i soffan. Två andra hade tjuvat våran säng.
Jag och min karl sov inte många timmar inatt. 2-4 timmar tippar jag på.
Vi höll på att svamla och prata teckenspråk och jag vet inte vad.
Ha ha. Kul hade vi då.

Så jag har varit helt död idag. Åkte till syster under dagen
och det enda jag gjorde var att ligga i deras soffa.

Snart kommer bilder in från gårdagen.
Nu väntar kocken på att jag ska skära lite lök och tomat
till våran kvälls macka - hampis ; )

Jo, föressten. Imorgon åker vi ju till Tunisien.
Om det inte ska hända fler naturkatastrofer såklart :p

Vi får se hur det slutar. Eller vars det slutar.
You never know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0