daaah

Just för detta tillfälle känner jag mig lite piggare.
Har inte käkat nå piller. Sjukdomen får försvinna när
den känner att den är klar med min kropp.
Men om jag blir sämre så får jag väl knapra lite ipren.
Tar endast värktabletter när jag verkligen behöver det.
Annars får de va !

Jajja... Vad vet jag mer då?
Inget viktigt skulle jag tro.
Vill beställa lite kläder.. Eller i af shoppa lite kläder.
Min garderob är full. Men ändå så tom.
Jag vill ha mer förvaring. Måste nog köpa en ny garderob.
Men vars ska vi få plats med den ?

Nästa år har vi föressten bestämt oss för att semestra till Thailand.
Till sommaren kanske vi skippar en utlands resa. Vi får se.
Sverige kan också vara fint på sommaren.
Pite och neråt i såfall. Älskar Piteå sommaren.
Gotland har vi också talat om.
Vi får se hur det blir. Eller vars det blir.



Vilken dålig kvalla det blir på bilderna när man sätter dom
här i bloggen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0