dömd att bli fet

Nu får det vara slut chipsat och slut läskat Lisa !
DU KOMMER BLI FET ! Eller fetare.
Från naveln och neråt. DÄR lägger sig allt på mig.
Varför drar fettet förbi pattarna ?
VA?
Jag vill inte ha fläskiga ben och hängig rumpa.
Hur ska jag ta tag i detta problem ordentligt?
Hur ska jag börja?
Jag vill vara snygg på utsidan och frisk på insidan.
Om jag ska vara ärlig så tror jag att min kropp på
insidan är ganska risig. Med tanke på allt jag stoppar i mig.

Men sen kommer tanken.
Hur ska jag kunna leva i en godis fri värld?
Jag älskar ju att äta sånt där onyttigt och gott.
Jag älskar läsk. Det är så gott.
Samtidigt som jag inte rör på mig så himla mycket nu förtiden.
Illa. Illa. ILLA !

Lisa, du måste ta tag i det här nu.
Before it is to late.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0