En sån kvinna !

En sak till... sen ska jag sova.

Som ni vet så är min mommo världens bästa kvinna.
Som jag också sagt tidigare, jag önskar att alla fick träffa
henne och lära känna henne. För hon är underbar.

Hon köper ofta trisslotter och sånt.
Hon hatar pengar. Det är sant. Hon brukar ofta säga det.
Men om hon vinner skulle hon dela ut pengarna till sina
barn och barnbarn. Hon själv skulle inte vilja ha massa pengar.
En ny bil hade dom kanske köpt. Eller något sånt.
Är man inte en riktigt fin människa när man köper en
triss lott, som man hoppas få vinst på, som man ändå
inte tänkt spendera på sig själv.
O-själviskt och absolut inte girig. Mommo ♥



Nu ska jag verkligen ta och lägga mig.
God natt : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0