för ful för ett knull

Nu ska jag i af berätta hur ful jag är.
Vissa dagar är jag hel nöjd med mig själv.
Andra dagar har jag lust att slå sönder spegeln och slita av mig håret.
Jag vet, jag vore inte tänka så mycket på hur jag ser ut jämt.
Fast. Nu tror ni kanske att jag alltid måste vara snygg när jag lämnar mitt hem.
Men nej. Hahaha. Ni som sett mig vet att jag ofta ser ut som en
gammal skogs uggla med risiga kläder på mig ; )
Mysigt.
Men ibland kan det vara kul att göra sig lite fin.

Det jag vill ändra med mitt utseénde är mest att jag vill
slippa sminka mig jämt. Okej. Sminkar mig ju inte jämt heller.
Men om jag är på en strand ska jag kunna känna mig bekväm med mig själv.
Jag SKA kunna känna mig sviiiin snygg !

Problem:
-För litet huvud för min stora näsa ! Typ platt bak skalle :s
Så jag kan ALDRIG hoppa i duschen och sen dra iväg.
Måste fixa med volymen på bakskallen, för annars ser det helt jävla sjukt ut !
Det är det största problemet. Bland annat därför jag vill operera näsan, haha.
Möss tider är bra tider för mig ; )

-För korta och få ögonfransar. För lite ögonbryn.

-För ful hy. Fräknar. BLÄ !

-För små tissar för min stora rumpa och mina flärriga ben.

-För korta ben !

-Vissa dagar tycker jag att min haka är JÄTTE liten.
Andra dagar tycker jag att jag ser ut som självaste Jay Leno... Svårt det där.

-Förr hade jag även sagt för stora fula fötter och fula stora öron.
Men dom har jag äntligen accepterat ; )

Mitt största problem är alltså mini skalle med för stor näsa på.
+ håret förståss. Hade jag haft tjockt vackert svallande hår
så hade mitt liv varit lite lättare ; )


Kommentarer
Postat av: Peka

Och allt är eg bara i ditt huvud.. (inte på ;) ) men jag vet att det inte bara är att sluta tänka så. Jag har också vissa dagar då jag inte ens vill titta på mig själv.. Andra dagar bryr jag mig inte

2010-05-18 @ 08:50:23
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: nina

Jadu Lisa alla tänker nog så ibland, ofta, alltid.Men tänk på att du är frisk och tex inte har en elakartad jävla cancerjävel som växer i din kropp som du måste fightas mot.



Igår såg jag en dokumentär om 2 föräldrar som berättade om att deras lille son fick en ovanlig cancerform i magen som det inte fanns behandling mot.En läkare i USA hade forskat om den och han fick en dos av det som hon trodde kunde hjälpa.Det visade lite bättre resultat men sen blev han dålig igen, då bestämde nån läkare att man inte kunde sätta honom i respirator för att han var för dålig.Pojken var vid medvetande då och fick höra läkaren säga det.Efter ett tag dog han.

2010-05-18 @ 09:53:04
URL: http://ninokalainen.blogg.se/
Postat av: Tina

Du är inte ensam att känna att du har fult hår , små tissr mot rumpan osv..

Bleh.. Ibland accpetrar man, ibland som du säger vbill man ba slå sönder spegeln, sluta äta osv osv..



Hm svårt.

man ska iaf vara glad att man inte har någon svår sjukdom.. och sen får man försöka må bra å göra så gott man kan..:/

2010-05-18 @ 10:55:08
Postat av: Lisa M

Ja.. klart man ska vara glad för att man är frisk och så..

Men så kan man ju inte heller gå omkring och tänka hela tiden. Man blir ju lite sjuk av att inte trivas med sig själv heller.

2010-05-18 @ 11:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0