god lunch

Nu har hela huset vaknat. Eller dom sista soldaterna vaknde halv 11.
Dom 2 mammorna i huset vaknade sist.
Jag hade tur att lille Silas vaknade vid halv 10 så jag hade någon att umgås med.
Tony vaknade också då i kring. Och i vanlig ordning kom även våran
Ante då också. Våran granne och kusin.

Nyss kom Saga och hennes far också. Han hade inte lämnat min syster för gott.

Solen skiner fortfarande men det var varmare i solen imorse.
Då var det även vindstilla. Inte för att det blåser mycket nu men litegrann
och det känns om man jämnför med tidigare idag.
Nu skriver jag bara massa gojja som vanligt.

Heippa!



Nån bild är bättre än ingen alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0