godis

Nä fy bubblan, jag är trött och ska nog lägga mig jag också.
Köpte karra idag. Åt en del. Mår illa.
Good girl gone bad.

Jag försökte verkligen behärska mig i plockningen.
Men det gick inte. Jag skenade iväg, precis som vanligt.
Tog en liten påse också. Eller liten och liten. Men mindre än stor.
Fick nästan panik när godiset nästan nådde kanten.
- Måste jag ta en till påse !? Tänkte jag.
Men jag fixade situationen, utan en extra påse.
Men det blev dyrt. O så dyrt för lite eget plock. 68:-
Nä. Så det blev inte så lite trots allt.
TJOCK LISA !



Väl hemma med 68:- dyrt karra så tycker jag att det
inte blev en så bra blanding. Som vanligt.
Varför tog jag det där? Varför tog jag så få av dom där? Osv osv osv...

Jaja. Det var mitt lördags godis de!

Ang. mina filmklipp från hösten. Ta mig inte på allt för stort allvar ; )
Det kommer säkert fler :D



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Nämen Lisa! Det ser ut som att du har min godissmak. Vi kanske borde dela en påse någon dag? :)

2010-05-22 @ 10:41:45
URL: http://emmeliesedig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0