ja morron

Klockan är snart nio och huset är helt stilla.
Bara jag och far som är uppe.
Tror att lilla Saga och hennes far är och tar upp nät.
Dom är i af försvunna. Eller - tänk om han har kidnappat
sitt eget barn och flytt landet och lämnat min syster och deras son för gott ?
Hoppas inte asså baaaaaah.
Vad trist att vara uppe ensam. Hoppas att Silas vaknar snart så har jag nån att prata med...

Solen skiner där ute. Om det är varmt har jag ingen aning om.
Ska kolla på termometern...i skuggan är det +10.
Så det blir nog en fin dag idag. Hoppas.

För idag ska vi grilla. Och det är väl jag, som vanligt som får
sköta grillandet. Varför ? Jo för att jag är bäst på det. Tycker dom.
Eller så säger dom (mamma)  bara så för att själva slippa.
Nä, jag är bäst :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0