klippt

Sen så har jag klippt mig på måndag.
Gick inte till min vanliga frisör efs hon hade tider först i juli...
Orkade inte vänta.
Nästa gång kommer jag vänta.
Jag behöver inte beskriva så mycket så vet hon exakt hur jag vill
ha det och sen fixar hon det 100 ggr bättre.
Frisören jag var nu hos, det kändes som att hon inte hade tid att lyssna riktigt.
Jag hade tid kl 17 och det kändes som att hon bara ville hem och
sket lite i sin sista kund. Med andra ord så blev jag inte riktigt nöjd.
Men jag kan leva med det. Håret växer ju ut för Guds skull : )




Jag tycker att det ser bättre ut i spegeln än på bilderna i af.
Men men... får väl lita på min kamera att det är ÄNNU fulare
än vad jag redan tycker.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Snyggt Lisa! Undra när man ska få det där schemat.. Man vill ju veta hur man jobbar :D Hoppas iallafall att du kommer till Vilan!

2010-05-27 @ 16:47:21
URL: http://emmeliesedig.blogg.se/
Postat av: mama

man det var ju snyggt;-)

2010-05-27 @ 20:26:00
Postat av: Anonym

Taaaack : )

2010-05-27 @ 20:54:24
Postat av: Miaa

Riktigt fint...Dom borde ha en låda (en obligaorisk) Där alla kunder efteråt måste skriva en utvärdering och sne efter dagens slut ska dom räka tösterna och för varje missnöjd kund på frisören en riktig slägga i magen t.ex eller annat finurligt straffsätt. Hatar när frisörer inte lyssnar.

2010-05-27 @ 23:18:37
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0