boringface

Go kväll!
Redan kväll föressten?
Tycker det känns som att klockan är vid 16-17 tiden.
Men nejnej, det är kväll.
Visst är jag lite trött, jo.
Men ändå, dagen har gått så jäkla snabbt, förbenat.
Jag köpte mig en radio idag. Den står i köket.
Det är ju också en mysfaktor i sig.
Tänk att jag förstått det först nu.
Förut hatade jag radio, vet inte riktigt varför.
Jag bara hatade det.
Men man förändras ju så mycket med åren, jaa, joo, man gör ju det.

Känns trist att vara hemma. Tony somnade på soffan, typiskt.
Trist trist trist.
Jag vill umgås med någon. Vem som hellst.
Ja, vem som hellst. Spelar ingen roll vem, bara någon.
Allt är ju bättre än inget.
Eller så går jag till köket och super ner mig.
Har 3 liter vin och massa öl. Jo det gör jag.
Heippa!


Kommentarer
Postat av: amanda

Haha, jag köpte oxå en radio här om dagen. På clasohlssons. Har velat ha en jätte länge. Nu snurrar den på från första stund jag slår upp ögonen tills jag lägger mig. Inte en sekund utan min radio! Det känns så hemma tack vare den. :P

2010-11-25 @ 21:30:28
Postat av: Lisa

Precis! Det känns så hemma! Min har också fått stå på än så länge och planerar att den ska få vara igång för alltid, köpte också på classe O :)

2010-11-25 @ 22:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0