fotobok

Bläää jag mår piss.

Men nu ska jag inte gnälla,(om min sjukdom i af) hade jag tänkt.

Jag höll på att göra en fotobok till mommo & moffa i julklapp
på fuji, jag var nästan klar så gjorde jag något.
OCH ALLT FÖRSVANN!!!!!!!!!
Jag blev galen och är fortfarande väldigt irriterad över detta.
Medans jag höll på, sida för sida, så sparade jag.
Det fanns en spara knapp. Jag tröck på den knappen
varje gång jag blev klar med en sida.
Inte fan hittar jag tillbaka till mitt sparade projekt.
Vad är det då för vits att kunna spara om jag inte kan
komma tillbaka till mitt projekt!?
Faaaan, sånt här gör mig galen.
När jag lagt ner en massa tid på något med hela hjärta och själ,
så försvinner det. Inte ett spår finns kvar av mitt verk!
FY FAN!
Det är som när man spelar sims, glömt spara så händer det
något tok med datorn så försvinner allt.
Den känslan upplever jag nu. Helvetes jävla skit fan.

Snart börjar jag jobba.... Jag dööööööör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0