godda

Jag har vaknat för en timme sen.
Skönt att sova men jobbigt när det blir för sent.
Äääh, snart ledigvecka igen :-)
Då får jag göra vad jag vill. Muhahaha, sug på den du.
Nä, inte så jag menade.

Mitt ätande går åt helsikke denna vecka.
Men jag tillåter det.
För det är ingen vanlig vecka.....
Det är en vecka då jag är arg och ledsen och måste
få äta godis så jag blir lite snällare.
Annars funkar det inte.
Sen ska jag bli hårdare med mitt snask ätande.
Måste bli det, måste bli det, måste bli det.
Min rumpa börjar hänga. På rikt!
Stor rumpa ska man ha, så länge den pekar uppåt, inte neråt.
Måste även börja röra på mig mer.
Hur kan det vara så svårt?
Tycker att jag är duktig som har slutat med läsk i af.
Slutade med det i slutet av juni eller i början av juli detta år.
Loka och ramlösa får jag dricka.
På 5 månader har jag inte druckit läsk!
Det är bra för att vara jag.
Har jag kunnat sluta med det så vore jag kunna sluta med karra.
Men jag äääälskar ju choklad.
Nä, nån måtta får det allt vara!
Lisa, skärpning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0