i like to eat and i can not lie

Äta äta äta.
Jag bara äter och äter.
Men gott är det.
Jag gillar att äta.
Synd att jag inte gillar att träna lika
mycket som jag gillar att äta.
Då hade det ju jämnat ut sig lixom.
Äääh, kanske kommer en dag då jag,
förmodligen, slår mig i skallen, vips,
så tycker jag om att träna.

Skulle vara roligt att spela något.
Typ innebandy, fotboll och badminton.
Badminton är ju svinkul!
Saknar gymnastiken vi hade på skolan.
Lag grejer och tävlingar är nog mer min grej.

Nä, nu ska jag ta och äta något.
Typ chips. Det är gott.
Resten av veckan ska jag försöka att inte äta sånt skräp.
Det brukar gå bra. På sant alltså.
Vore röra på mig lite mer också.....
I allafall promenera en timme om dagen.
I´m baaaad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0