jeeee

Då var min lediga helg över.
Kom just på att jag missat ett möte med chefen.
Det skulle vara klockan halv 11.
Fan i helvete vad jag är tankspridd!
Det är tredje gången på bara några veckor
som jag missar möten. Fan. Hon måste vara less på mig.
Det är i af jag. Jag blir så irriterad på själv!
Jag är fan värre än en dement gammal kärring som
knappt vet vem hon är.
Jag är dålig.

Helgen har varit så jävla rolig!
Och gick alldeles för snabbt.
Det sa bara poff så var den över.
Trist.
Vi var ut på lördag och jag är fortfarande väldigt sliten.
Har sovit typ tolv timmar inatt. Fi fan vad skönt, ska
jag tala om för er.
Saknar mina Little Big Planet spel vänner.

Nu ska jag äta frulle.
Det ska bli något fett.
Typ chips och en billys pizza.
FETT NAJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0