kirrrrrrna

Tillabaka i Kiruna igen.
Det ska bli himmelskt skönt att sova
i egen säng inatt. Brevid honom.

Har sovit på en rätt så tunn madrass i byn
dom här nätterna. Helt okej. Men tydligen inte
om det blir allt för många nätter.
I natt kunde jag inte somna.
Klockan 1 släckte jag teven.
Halv 4 kollade jag sista gången på klockan.
Det kändes som att jag kände varje ben i kroppen
när jag låg på den där madrassen. Tillslut hasade jag
mig till soffan och somnade ganska snabbt och sov gott.
Så det ska bli underbart skönt att sova i våran
helt otroligt, fantastiska sköna säng.

Till på köpet så börjar jag känna mig sjuk.
Känner mig lite febrig.
Men det kan bero på att jag inte sov min skönhetssömn inatt.
Får se om det är så än imorgon. Då är det nor feber som spökar.
Vänta och se innan jag är säker på detta.
Jaa, joo... Det var väl det.
Tjarrååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0