mertajärvi

Såja, nu är jag i byn.
Syster med barn är också här.
Kul tycker jag.
Men inte just nu för nu gråter båda ungarna
och är trötta... Tur att jag (som vanligt) har med mig
ett gäng öronproppar.
Ja jag måste få min skönhetssömn.
Jag har inga barn och det betyder att jag får sova.
MUHAHAHAHA.

Sen så tänkte jag tala om för er att det är
så jävla skönt att vara ledig.
Så otroligt skönt.

Jag saknar min boyfriend. Very mycket.

Nu har alla gått och lagt sig och jag vore göra desamma.





gamla bilder. obs obs obs.
eller... inte helt färska lixom.

Kommentarer
Postat av: Miaa

Oxå tänkte jag skriva tack detsamma ;)

2010-11-15 @ 12:41:25
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0