Min första kärlek

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02Min första kärlek

Min första kärlek.
Jag har alltid varit kär i någon, ofta i
ett helt drös med killar. Jag är knäpp.

Men den första, lite mer riktiga var nog K.
Vi höll på i kanske 2 månader.
Vi träffades på fest, blev kära.
Pratade med varandra varje dag väldigt många timmar
och när vi inte pratade med varandra så sms:ade vi med varann.
Jag hade just då praktik i byn och han bodde i stan så vi träffades
bara på helger. Han sa alltid dom finaste sakerna till mig.
Han fick mig att känna mig som den vackraste i världen.
Men vi sa aldrig att vi var ett par.
Han slutade höra av sig helt plötsligt och jag blev jätte ledsen, buhuhuuu.
Så var den lilla kärleken över.


Kommentarer
Postat av: mam

jasså,han har jag inte hört om...eller så minns jag inte:)

2010-11-30 @ 17:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0