parteeey

Idag tänker jag på helgen och dess bravader.
Det var roligt men hädanefter ska jag ta det lungt.
Ett tag i af. Var nykter hela sommaren, sen kom hösten
och partydjuret i mig kom fram. Nu ska det bli lugna puckar igen.

Jag ljuger när jag är full. Hittar på saker.
Inte till dom jag känner, men till okända människor.
Haha, jag är sinnessjuk. Jag vet.
Hoppas att folk inte minns mig.
Fia, du kommer jävligt lätt undan som inte bor i stan.
Tänk på dom där andra som också var sist ut från krogen....
Inte fan vill jag se dom människorna igen i nyktert tillstånd!
Fast å andra sidan. Jag minns inte hur dom såg ut.
Men dom kanske minns mig!?
Dumma fylle kärring Lisa.
Nää, det var faktiskt roligt.
Systrar+fia, kan inte bli bättre :)
Synd att sytrarna gick hem så tidigt.

Bla bla bla. Snart är det middags dax.


















Kommentarer
Postat av: nina

luktar kycklingfilé här

2010-11-01 @ 20:37:45
Postat av: fiiia

de är lisa som luktar :)hihihi

2010-11-10 @ 15:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0