dregglar du i sömnen?

Nääääää.
Nu ska jag gå och lägga mig.
Klockan är alldeles för mycket.
God natt!

I byn nångång för inte så längesen.
Kolla in hur mkt större det högra ögat är ...(whaaat?)
Ser ju sjukt ut.



Sen fotade jag mig själv när jag låssades sova.
Ville ju se hur jag ser ut när jag sover... Kanske ser jag ut så.
Knappast. Sover väl med öppen mun och dregglar.
Dreggla, ja det brukar jag då göra.
Det är jobbigt när man vaknar och måste torka sig runt käften
som nån jävla bebis.

Speciellt inte den gången när jag och min älskling inte hade
varit tillsammans så länge och jag hade somnat på hans bröst...
Tror inte han märkte något.
Men jag berättade säkert det sen. Jag är inte den som kan hålla käft.

Nä, god natt sa jag ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0