du har ingen rätt

Tack för att du ringer mig och förstör mitt jävla humör!
Fan! Du ska inte få påverka mig på det sättet.
Du har ingen rätt till det nå mer.
Tack för att du ringer och rör om i mitt jävla huvud!!!!!!!!

Jag som hade en jävligt bra dag.
Jag som kände mig ovanligt stolt över mig själv, JUST IDAG!

Sluta tyck synd om dig själv.
Måste du alltid söka någon som ska tycka synd om dig med dig?
Måste du hålla på att testa oss, gång, på gång, på gång?
Förstår du inte att du har sumpat alla din chanser förlängesen.
Kan du inte fatta att du har fått fler chanser på din livstid än vad du ens är värd?

Ja, jag bryr mig som medmänniska.
Men jag bryr mig inte som medberoende längre.

Nu ska jag ta och lugna ner mig.
Andas.
Tänka på glada tankar jag hade innan du ringde.
Du har ingen rätt att påverka mig med din självömkan.



Kommentarer
Postat av: mor

ja du har så rätt så, konstigt att han inte nämnde med ett ord om det han sa till dig, när jag pratade m han samma dag....det brukar han ju annars göra...jippiii för mig, men tråkigt att han ska ha den syndtyckningen av er :-(

2010-10-08 @ 13:18:20
URL: http://gwm.blogg.se/
Postat av: nina

han ringde nyss mig.....slutade med att det var vårt fel o han ska dö snart och han har sparat alla kr till oss men vi måste visa oss värda dem och pengar växer inte på träd som vi tror! jävla idiot

2010-10-08 @ 22:40:06
Postat av: Lisa M

gaaaaaaaaaaah, jävla idiot....

2010-10-08 @ 23:56:32
Postat av: sussi

en dag ska ni rycka upp ankaret som håller erat skepp i sin famn bara släppa taget glida med vågorna............. dom lyckas alltid trycka ner söka och finna fel hos en , förbannad ledsen och sårad finns alltid för den som står breve!!



att hjälpa blir alltid att skälpa,

tänker på er alla kramar



Styrkan kommer när man mins anar de

2010-10-16 @ 21:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0