god morgon?

Voi voi... så sover jag så här länge.
Ändå när jag vaknade kände jag att jag hade kunnat sova
några timmar till.
Vad är det med mig?
Är jag kanske en björn som är på väg att gå i ide?
Har vart vaken en halv timme i af. Näää, mer.
Vaknade kanske tjugo i elva.
Jahaaa, nu ser jag att min mobil klocka var ställd helt fel.
Min var nyss 10:56 så var data klockan 11:26.
Min mobil är bråkig och slår av hela tiden.
Har väl missat igår kväll att ställa den rätt.
Då vaknade jag nog klockan elva trots allt.

Inatt drömde jag att jag klippt håret, klippte det helt själv.
Det var sååååå fult.
Helt ojämnt klippt och massa långa strån fanns kvar.

Snart blir det frulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0